Klachtenregeling

Dat jij tevreden bent is voor ABC het allerbelangrijkst.

Mocht je toch een klacht hebben dan doen wij er alles aan om dat zo snel mogelijk op te lossen. Laat het ons dan ook zo snel mogelijk weten via info@abcwinkel.nl of bel ons op 030 – 888 35 36, het kan zijn dat we op dat moment ook met klanten bezig zijn van ons coaching bedrijf, spreek dan duidelijk in de voicemail je naam en telefoonnummer en we bellen zo spoedig mogelijk op.

Wij doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk te verhelpen maar Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie